CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Dr. Szabó Szabolcs lő, góóól!

2015. november 29. 10:01 - csú

szabo_szabolcs_focizott.PNGCsepel országgyűlési képviselője, dr. Szabó Szabolcs (aki következetes szerénységgel a közéletben csak igen ritkán használja a jól megérdemelt d-t és r-t) tudósítást adott egy szombati különleges labdarúgó tornáról így:

"Tegnap a Polgári Platform által szervezett focikupán játszottam (nem túl nagy sikerrel, mert csak egy gólt rúgtam, béna is voltam, meg tök utolsók lettünk). A 'Nem a bőrszín számít' elnevezésű kupán részt vett egy NB1-es öregfiúk csapat, a Turai cigányválogatott, a Mahatma Gandhi sportklub, valamint egy közéleti válogatott. Én Kukorelli Endrével, Somogyi Zoltánnal, Szombathy Pállal, Kész Zoltánnal, Kósa Andrással és Farkas Zsolttal voltam egy csapatban. De játszott még más csapatokban pl. Ferenczi István, Szejler József, Horváth Péter, Farkasházy Tivadar."

Forrás: Facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr578124066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása