CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Iskolaválasztás előtt Csepelen: hol kezdjen tanulni a gyerek óvoda után?

2016. február 14. 05:34 - csú

Közeledik az általános iskolai beiratkozás időszaka, ezzel együtt az a kérdés is felmerül az iskolaválasztás előtt álló szülőkben, vajon hová is írassák be gyermeküket. Az alábbiakban tekinthetitek meg a csepeli sulik iskolakóstoló foglalkozásaikat.

Lajtha László Általános Iskolában ingyenes délutáni játékos foglalkozásokat rendeznek nagycsoportos óvodások részére (ének, tánc, kézműves foglalkozás). A foglalkozásokat tapasztalt pedagógusok tartják februártól márciusig, keddi napokon 16-tól 17 óráig.

Herman Ottó Általános Iskola - ha szeretnétek megismerkedni az iskolában folyó munkával, kíváncsiak vagytok a tanító kollégákra, akkor

látogassatok el  szerdánként iskolakóstoló programjukra 16-tól 17 óráig, amelynek témája ebben a hónapban a farsang. Ismerkedés az informatika teremben a számítógépek világával, lesznek informatikai játékok, illetve az első emeleten farsangi játszóházzal várják a gyerekeket.

Katona József Általános Iskolában február 26-án 17-18 óráig sportfoglalkozással készülnek a nagycsoportosoknak, leendő iskolásoknak. Tornacipőt vigyetek magatokkal!

Szárcsa Általános Iskola is tart nagycsoportosoknak foglalkozásokat, játékos gyermektornáikat február 18-án, február 25-én és március 10-én 15:30-tól 16:15-ig tartják. Iskolakóstológatót pedig az első osztályos tanító nénikkel február 18-án, február 25-én, március 10-én és március 17-én rendeznek 16:15-től 17:00-ig. Az alsó tagozatos nyílt nap március 17-én, 8-tól 10 óráig lesz.

Mátyás Király Általános Iskola játékos előkészítő foglalkozásait csütörtökönként 16:30-tól 17:30-ig tartják az iskola épületében. A nyílt nap február 24-én, szerdán 8-tól 11 óráig lesz. Tájékoztató szülői értekezletet március 9-én, szerdán 17:15-től tartanak.

Móra Ferenc Általános Iskola foglalkozásai: február 12-én, pénteken "Vár a mesék birodalma" volt, február 26-án "Izgő-mozgó" lesz 16-tól 17 óráig.

Kazinczy Ferenc Értékközvetítő és Képességfejlesztő Általános Iskola nyílt napja február 25-én lesz. Ezeken a napokon 8:30 és 12:10 között tekinthetitek meg a tanítók óráit. (Forrás: ittlakunk.hu)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr418387996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása