CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Puccs készül a kormányzó úr ellen, de le lesz verve...

2016. augusztus 02. 03:18 - csú

rohamsisakos.gif– Oszikám!
– Parancsolj velem, Dezső bátyám!
– Bizalmasan közölnék veled valamit. Puccs készül a kormányzó úr ellen.
– Ez borzalmas, Dezső bátyám! A komcsik?
– Te.
– Én?!
– Te. Puccsot fogsz kirobbantani.


– Értem, Dezső bátyám. Illetve…
– Nézd, Oszikám! Az igény a legmagasabb helyről érkezett. Mindenfelé puccsokat követnek el. Micsoda szégyen lenne már, ha éppen a mi kormányzó urunk maradna intakt.
– Intakt?
– Ha úgy kellene éreznie, semmibe veszik.
– Értem. Illetve… na, jó. Ha ezt várja a haza… Győzni fogok?
– Le leszel verve.
– Ez borzalmas, Dezső bátyám! A komcsik?
– Én.
– Te?!
– Én. Meg foglak állítani, bármi áron.
– Áldozatok?
– Néha áldozatokat kell hozni. Ellenzékiek, firkászok, szakszervezetisek… Majd megkapod a listát.
– Írhatok hozzá én is néhány komcsit?
– Ó, tetszésed szerint.
– Amnesztiát kapok?
– Ez csak természetes, Oszi! Hiszen civilizált úriemberek vagyunk!
(KONOK) - VH 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr168922936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2016.08.02. 21:47:09

Magyarországon nem szoktak puccsok lenni, itt forradalmak söprik el a despotákat! Orbánnal is így lesz!
süti beállítások módosítása