CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Elzavarták, befogták a száját, mert beszélni akart a polgármesterrel

2018. augusztus 05. 05:34 - csú

befogtak_a_szajat.PNGA Csepeliek Facebook-csoport jelenleg hozzávetőlegesen 7000 tagot számlál. A közösségi fórumon a minap figyelemre méltó beszélgetés bontakozott ki - írja a 21ora.hu. A diskurzus úgy indult, hogy az egyik tag jelentkezett a következő, itt némileg szerkesztett bejegyzéssel:

“Borbély Lénárd hallgat. (…) Hallgat, és minden kérdésre kerüli a választ. Borbély Lénárd nyilatkozik (Tusványoson), hogy a fogadóóráin nem keresik meg szociális problémákkal, tehát minden a legnagyobb rendben van Csepelen. Ki jutott be eddig hozzá? Szeretném ha jelentkezne. Elmondaná mivel kereste meg és milyen érdemi intézkedés történt?”

Erre eddig több tucatnyi hozzászólásban reagáltak a csepeliek. Egyetlenegyet sem olvastunk, amelyik rácáfolt volna a felvetésben foglaltakra. A továbbiakban egyetlen, igaz nem rövid kommentet kívánunk megosztani:

Aki szeretne vele beszélni, elzavarja. Ha kell, eskü alatt vallom, hogy tavaly év elején hívtam a titkárnőjét, hogy szeretnék vele beszélni a

krízislakásokról, munkásszállókon élőkről, az ovink helyzetéről stb. Csupa szociális kérdés. A szociális bizottság külsős tagja vagyok, naivan azt gondoltam, nem gond egy személyes találkozó kérése a polgármestertől. Hát nem így volt. Több hét eltelt, nem jött visszahívás, mikor mehetek. Így egy képviselő testületi ülésen odamentem hozzá és rákérdeztem, mi a gond. Azt mondta, nem tudta, hogy találkozni akarok vele, egyeztet a titkárnőjével és hívnak. Egy hónap eltelt ismét, semmi. A következő ülésen megint odamentem. Akkor indulatosan felelte, hogy ha a Jobbiknak van kérdése, tegye fel a képviselő. Mondtam, hogy nem a Jobbiknak van kérdése, hanem nekem, mint csepeli lakos. Erre ő: én nem egy sima lakos vagyok, hanem bizottsági tag, bizottsági taggal pedig nem beszél.
A tavalyi közmeghallgatáson akartam élni a felszólalás lehetőségével, be is adtam írásban a kérdéseim, vártam, hogy ott helyben szót kapjak. Erre a polgármester gyáva módon ott az utolsó egy percben kijelentette, hogy nekem nem ad szót, mert a Jobbik tagja vagyok és bizottsági tag. Rám uszította az ott lévő nyugdíjas hívőit. Ennyit tehát a polgármesterről.

Mint a hozzászólásból kiderül, a fentieket az önkormányzat szociális bizottságának egyik civil, ám civilben jobbikos, tehát ellenzéki delegáltja jegyezte. Ugyanakkor, ha nem ír valótlanságot (nincs okunk rá, hogy ezt feltételezzük), akkor abszolút lényegtelen, hogy ki ő, illetve melyik párt szimpatizánsa, ne adj’ Isten tagja. A lényeg ugyanis az, hogy miért fizetnek a csepeliek egy olyan polgármestert, aki akkor áll le bárkivel a kerületi problémákról  beszélni, ha éppen kedve tartja.

Forrás: Facebook (Csepeliek csoportja és 21ora.hu)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr6914152061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2018.08.05. 13:47:57

Nem mer fogadni olyanokat, akinek a kérdésére nincs azonnali válasza! Tudniillik, még nem konzultált az adott kérdésről Németh Szilárddal! Ő csak Németh helynöke/helytartója/bábja, kinek melyik kifejezés tetszik! Nélküle egy senki, mint volt azelőtt, s lesz majd a jövőben is! Saját maga tehet róla, nem merte önállósítani magát! Még ahhoz is gyáva, hogy megfogadja a tanácsomat Munkásotthon ügyben! AMIT NEM LEHET MEGAKADÁLYOZNI, ANNAK AZ ÉLÉRE KELL ÁLLNI! Adja meg ÖNKÉNT a 2010 óta elmaradt önkormányzati támogatásokat a Munkásotthonnak, mert EZ A CSEPELI NÉP AKARATA!
süti beállítások módosítása