CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

A kétéltű polgármester

2020. február 06. 05:43 - csú

borbely-szemek_3.pngBorbély Lénárd  fideszes polgármesterként másként mérlegel, másként fájlal és szavaz  a fővárosi közgyűlésben Karácsony Gergely ellenzéki főpolgármester ellen, és másként vezényel otthon! Az üléspontja alakítja az álláspontját! - összegzi véleményét Horváth Gyula csepeli ellenzéki (DK-s) képviselő. Állítását, tapasztalatait a következőkkel támasztotta alá:

Ha szerda, akkor fővárosi közgyűlés! Ha csütörtök csepeli képviselő-testületi ülés!

A tavaly októberi választás után szinte az első teljes értékű fővárosi közgyűlés résztvevői lehettünk. A változást már a belépés után érezhető lett a számomra. Ugyan még a tarlósi félelem belengi a beléptetési rendszert, de azért már nem nézik ellenségnek a közgyűlésre érkező érdeklődőt.

Az épület első lépcsőkanyarjában lecsúszott a lábam, ezért „pofára esetem”! Villámgyorsan felpattantam, de éreztem, hogy a bokám, és a csuklóm meghúzódott, öltözékem rendezetlenné vált. Lányos zavaromban ruhámat rendezgetve tébláboltam, mikor egy ismerős hang köszönt rám. A csepeli polgármester személyi gépkocsivezetője üdvözölt ebben a nem éppen szerencsés helyzetben. (A kerületi polgármester, egyben képviselő is a fővárosban.) Miközben „sebeimet nyalogattam” az ablakon kibámulva kerestem is a skodáját, de nem találtam. Nem véletlen, hogy nem találtam, ugyanis a polgármesternek és helyetteseinek újakat vásároltak.(testületi döntés nélkül ugyan, de a régi feltételekkel: személyi használatra, - üzemanyag-, fenntartási- és szerviz-költséget meg - a közösből fizetve.) Elgondolkodtam:

Kétszer annyi idős vagyok, mint Borbély, 12 évig voltam fővárosi képviselő, de egyszer sem vitt sofőrös gépkocsi a közgyűlésbe. Mivel kaptam gépkocsi-átalányt, úgy tartottam helyesnek, és törvényszerűnek, ha magam vezetem, a magam autóját ilyen esetekben is.

Az is eszembe jutott, hogy milyen szerencsés Borbély Lénárd, hogy nem hívják a „királyi tévék” egyikébe se. Ott, bizonyára őt is, - mint Karácsonyt - kifaggatnák, hogyan és mivel érkezett az épületbe? Szorítaná a  szék, és rángatná az ideg, miközben bizonygatná, hogy mekkora áldozatot is hoznak ezek a szerény fideszes vezetők Csepelen, amikor hagyják magukat belekényszeríteni ezekbe a luxusautókba! Az egész ügyet a DK-ra, a migránsokra, meg rám tolná - dühében! Nem csak csontjaim sajgásából, hanem ennek a lehetőségnek a valóságából is nyilvánvaló lett számomra, hogy más világot élünk!

A változást mutatta a fideszes képviselők színeváltozása is. Az SZMSZ tárgyalása kapcsán krokodilkönnyeket mímelve hajtogatták, hogy "megcsonkítják, az ő demokratikus jogaikat". Úgy beszéltek, mintha egy jó fél évvel ezelőtt még nem ők lettek volna a demokratikus jogoknak a durva megsértői. Mintha a Tarlós féle nyers önkénnyel vezérelt Fidesz frakció nem az ellenzéknek a tájékoztatásból való kizárására, gyalázására, lejáratására fordította volna minden erejét! A Karácsony Gergely által vezetett főváros a demokratikus működés erősítése érdekében például –a többi között, mindjárt az elején - megszüntette a helyszíni előterjesztések lehetőségét, és csökkentette a főpolgármester döntési jogkörét, amit az ellenzékbe szorult Fidesz frakció nagyon kevesellt!

Magam is felbátorodtam erre, és felvetettem csütörtökön, a csepeli kt. ülésen a polgármesternek, hogy nálunk is vezessük be a helyszíni előterjesztések tilalmát. Vegyük vissza a szinte korlátozatlan polgármesteri jogkörökből. A polgármester – Karácsonyt bírálva – visszautasította a kezdeményezésemet. Megválaszolatlanul hagyta Takács képviselőtársam kérdését is az új autójáról. Előre bocsájtott véleményével megtiltotta, hogy a demokratikus változtatások megtörténtét megszavazzák az „ő alpolgármesterei”, és az ő frakciója, valamint az ő megvettjei! Úgy is lett!

Hát igen, más világban élünk! Másként mérlegel, másként fájlal és szavaz egy „jó” fideszes a fővárosban, és másként vezényel otthon! Az üléspontja alakítja az álláspontját! Az igazságot meg, a csillagokkal együtt, letagadja az égről! Szerinte helyes is ez így, hisz az sem más, mint egy bolsevik jelkép!

Horváth Gyula 

Forrás: Facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr7515460116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása