CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

A csepelieknek nem osztanak lapot az épülő Galvani-híd ügyében! Hagyják?

2020. november 26. 00:02 - csú

galvani_hid_kerettel_1.PNGA csepeliek nem kérték, de megkapják a Galváni hidat, amely a kerület északi részén, egy lakatlan területen érinti majd Csepelt és halad tovább egy ma még szintén lakatlan területre, hogy aztán a IX. kerületiek és a kispestiek idegeit borzolja.

Falra hányt borsónak bizonyult minden értelmes érvelő szó, amely Csepel és az egész sziget közlekedésének zsúfoltságát csökkentő, évtizedek óta várt Albertfalvai híd megépítését szorgalmazta.

Most a „rendezők” a Galváni híd tervezéséhez várnak véleményeket, de már az invitálás is sérti a csepelieket, mert napnál világosabban kiderül belőle, hogy Csepelnek nem osztottak lapot. Még világosabban: a hatalom nem kíváncsi a csepeliek véleményére. A kormánypárt árnyékába került index.hu Szavazzon ön is a dél-pesti körút nyomvonaláról, különben baj lesz! címmel közölt egy sajátos felhívást. Ebben elmondják, hogy 

Grandiózus terveket publikált a Budapesti Fejlesztési Központ a főváros déli Duna-hídjának, a tervezett Galvani hídnak dél-pesti meghosszabbításáról. Év végéig döntésre kell jutni.

Nem kevesebb mint hat  útvonaltervet mutatott be a

Vitézy Dávid által vezetett BKF Dél-Pest közlekedésfejlesztésével összefüggésben.

ARRÓL MÁR FEBRUÁRBAN DÖNTÉS SZÜLETETT, HOGY A GALVANI HÍD A SOROKSÁRI ÚT FÖLÖTT ÁTVEZETVE A GUBACSI ÚTNÁL ÉR VÉGET, INNENTŐL KEZDVE AZONBAN AZ ÚTVONAL FOLYTATÁSA NYITOTT KÉRDÉS.

A fejlesztés projektgazdája elsősorban az érintett Aszódi úti lakótelepen és környékén, a József Attila-lakótelepen, illetve a Wekerle telepen élők véleményére számít.

A Budapest új körútja webcímen bemutatott műszakiterv-tanulmányok a lehetséges változatokat forgalmi, zöldterületi, levegőminőségi hatások, valamint zaj és rezgés, kivitelezési idő és nem utolsósorban bekerülési költség alapján állították egymás mellé. A körút megvalósításának első üteme a Gubacsi út–Illatos úttól az Üllői útig terjedő szakaszt jelenti. 

A legolcsóbb változat mindössze 20,5 milliárdba kerülne, itt a Határ út felszínén 2 × 2 sávos út, plusz gyalogos- és kerékpáros nyomvonal is helyet kaphatna. Ebben az esetben a régi Határ út forgalma majdnem 100 százalékkal is csökkenne, de jóval kevesebb autós választaná a József Attila-lakótelep és a Wekerle telep útvonalát is. A helyiek idegeit ez a változat tépázná a legrövidebb ideig, a kivitelezési munkálatok zaja 1,5–2,5 évig tartana.

A felkínált hat változat kiválasztásánál egyszerre játszanak gazdasági, környezetvédelmi és a helyben lakók számára életminőségi szempontok. Ezek mérlegelésével kell dönteni.

a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa is külön felhívja a figyelmet, a hat nyomvonalváltozat ügyében ez év december 31-ig dűlőre kell jutni, különben a Kelenföldet Csepelen át Külső-Ferencvárossal összekötő Gubacsi híd végpontja az Illatos út–Gubacsi úti csomópont lesz. Ennek pedig a közelben élők nagyon nem örülnének. Ez esetben ugyanis ők növekvő zajterhelésre és számottevő forgalomnövekedésre számíthatnak, de a dél-pesti körút megépítése nélkül a belváros sem tehermentesíthető a gépjárműforgalomtól.

A közlemény kiadóival ellentétben mi úgy gondoljuk, hogy akkor lesz baj, ha a Csepelt érintő hídról, a csepeliek feje felett döntenek egészében és részleteiben is. Káros, tízezreket sértő, felháborító és ártalmas az a nyomvonal, amin a kormányszervek járnak...

anzágo

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr6316291138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2020.11.26. 22:47:24

Egy poszt abból az időből, amikor még szabadott igazat írni a Csepelinfón! A saját nevemen írhattam. 2015 óta ki vagyok tiltva, legalább 15 nick-nevem volt azóta.

Németh Szilárd vadul támadja az Indotek-et, akkor Jellinek Dániel volt neki a fő ellenség! 2019 nyarán bejelentették, az Indotek megveszi a Gellért Szállót. Az ügylethez a Magyar Állam engedélye szükséges, ami 2019 őszére volt várható. Akkor megírtam, biztos vagyok benne, megvették Borbély Lénárdnak a polgármesterséget! Valamit valamiért! Ha kell az állami jóváhagyás, akkor tessék a kapcsolati hálón keresztül elintézni Borbélynak a biztos győzelmet! S lőn, az esélyes ellenzéki polgármester-jelöltet lecserélte a jelölő szervezet!

A Gellért Szállót rendszeresen használta rendezvényekre Orbán és csapata! Az nem kerülhetett "idegen" kézbe! Nem is került! S ma már Németh Szilárd sem támadja az Indotek-et és Jellinek Dánielt! Pecunia non olet. Aki NER, az nyer!   (Ezt rögtön kopirájtolom is! 'Aki NER, az nyer!   Copyright Tarjányi László)

csepel.info/?p=14307
“Feljelentést tett Németh Szilárd csepeli polgármester”
szerda, június 1st, 2011
A fényképen Németh Szilárd bemutatja az Indotek Polipot
csepel.info/wp-content/uploads/36.jpg
süti beállítások módosítása