CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Ez rosszabb mint a szocializmusban...

2021. augusztus 25. 00:02 - csú

telefonal_2.jpg"Vissza Csepelre, kiforgatni a tévéket, előkeresni a lupét,(nagyító) és leolvasni a számokat. Ezután telefon a Karinthyra, ahol a hölgy emlékezett. A bediktált számok után kiderítette, hogy eredeti nincs, csak után gyártott!"

Lakásunkban két televízió van, hogy ne kelljen alkalmazkodni, mindenki nézhesse a saját műsorát. (A hatvanas években az egész utcában nem volt ennyi!) Azt hittük, hogy előrelátók vagyunk, két azonos márkájú tv-t vettünk. Elteltek az évek, és az egyik távirányítója tönkrement. Felkerestük a Karinthy Frigyes úti szaküzletet, hogy vásároljunk egy újat. A készséges elárusító olyan árat mondott, hogy dobtunk egy hátast, és kifaroltunk az üzletből. Mivel kisunyult vén rókáknak hittük magunkat megpróbáltuk a megmaradt távirányítót használni mindkét tévére, és ezután a távirányító közlekedett!

A dolog működött! Piszkosul büszke voltam az előrelátásomra egészen addig, míg ez a másik távirányító is ki nem lehelte lelkét. Újra becaplattam a Karinthyra, ahol már típusszámot kértek a beszélgetés elején. Ha, nincs szám, /nem volt/ nincs miről beszélni!

Vissza Csepelre, kiforgatni a tévéket, előkeresni a lupét,(nagyító) és leolvasni a számokat. Ezután telefon a Karinthyra, ahol a hölgy emlékezett. A bediktált számok után kiderítette, hogy eredeti nincs, csak után gyártott!

Ki a fenét érdekel, hogy után gyártott, csak mondja mikor mehetek érte és mennyibe kerül.

- Lassan a testtel – gondolhatta a hölgy, és felvilágosított: ők nem fognak nekem ilyet szerezni, hanem járjak utána én. Segítségül beolvasta a megadott számú tévékészülékekhez használható távirányítók számát. Ezt tessék megrendelni az emagnál. Aviszontlátásra!

Megkerestem a gugliban a számukat és felhívtam őket! Végtelen nagy „boldogságomra” egy gépi hang,

alig érthető, recsegő, és szakadozott litániába kezdett. Percekig „szórakoztatott”, és még azt se engedte, hogy a mikor már tudtam melyik gombot kell megnyomni, abbahagyja a dumát. - Nem a Q-va anyádat, ha felhívtál végighallgatsz! – gondolta

Ezután háromszáz körüli vérnyomásnál kedves női hang érdeklődik hívásom okáról. Levezetésképpen mondtam neki, hogy nem lehetne ezt a gépi hangot kiiktatni? Zavart mosoly, kis kuncogás hallatszott, majd udvarias hárítás.

A köztes idő elég volt ahhoz, hogy visszanyerjem eredeti kezdeményezőkészségemet. Elmondtam, hogy milyen számú távirányítót szeretnék vásárolni. Kérdeztem, mikor és hová menjek, mennyit fizessek?

A válasz kissé meglepő: sehova, semmit!

- Majd kiszállítják.

- De én…..

- Nem! Kiszállítják.

- Oké! szóltam beletörődötten, de legalább most had rendeljem meg Önnél!

- Semmi akadálya! - Jött a meglepő válasz. A készülék ára 1.800.- Ft, a kiszállítás 1.300.- Ft.

- Nem sok ez a kiszállítás egy kicsit? - Jajdultam el magam, miközben tripla hátra-szaltókat ugrottam!

- Döntse el, akarja, vagy sem.

- Akarom, akarom! Hebegtem miközben az orrvérzésemet próbáltam elállítani.

- Várjon! megnézem a lehetőségeket. Két- három perc csend, majd visszajött a kedves női hang.

- Mivel ön nincs a rendszerünkben regisztrálva nem áll módunkban a megrendelését fogadni. Próbálkozzon segítséget kérni. Aviszontlátásra!

Eltelt egy munkanap vagy két liter benzin, egy csomó telefonperc, rengeteg idegesség, és ugyanott vagyok ahol reggel. Ez nem lehet modern kapitalizmus! Ez sokkal rosszabb, mint a szocializmus! Itt tényleg senki vagy!

Horváth Gyula

Forrás: Facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr9516646942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása