CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Csepeliek forintos kalandjai Romániában

2022. szeptember 07. 00:02 - csú

rak_a_folyoparton.pngMagyarország így megy előre? Bementünk a pénzváltóba és kértünk tízezerért román lejt. 118-at adtak érte! Mikor megfogtam a pénzt,  éreztem, hogy kuncog a markomban! Egyetlen lej manapság 84,7 forintot ér a szomszédban…

Sanyival átruccantunk Romániába.

Meglátogattuk a COVID miatt már három éve nem látott barátainkat.

Gondoltuk, (inkább az asszonyok gondolták) ha már kimentünk nézzünk be a piacra egy kis vásárlást is beiktatva a kirándulásba.

De hát, a vásárláshoz is éppen az a három dolog kell, mint a háborúhoz! Pénz. pénz, pénz!

Ami természetesen nekünk nem volt! Mármint román lejből egy darab se!

Bementünk hát a pénzváltóba és kértünk Tízezerért román lejt.

118-at adtak érte!

Mikor megfogtam a pénzt éreztem, hogy kuncog a markomban!

1 lej manapság 84,7 forintot ér az átváltásban? (Megnéztem a hivatalos is 83,51)

A száraz tények azt mutatták: Magyarország nem előre megy, hanem hátra!

Forrás: Horváth Gyula közösségi (fb) oldala

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr9417923641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása