CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kegyetlen arcátlanság a kerületvezetőtől a nyugdíjasklub vezetőjével szemben

2024. április 24. 00:05 - csú

csepeli_nyugdijas_haz.jpg „Sacika, ne, ne, ne…. – hangzott a tömegből. Sacika kicsit határozottabban folytatta: „Ennyi volt. Ennyi volt, ennyi volt, és ennek is hálás vagyok, hogy kaptam 10 évet, és a 10 évet a 10 munkanap alatt nekem megsemmisítették. És azért akarom, hogy tőlem halljátok, mert nem szeretem a hazugságokat, és nem szeretem, ha valakik félreértik az én szavaimat. Március 19.-én kirúgtak engem. (Pfuj, hangzott a nézőtérről.) 19-én azt mondták, hogy másnap nem léphetek be a munkahelyemre.”

Még március 19-én történt, de csak a múlt hét szerdán írta meg a szigetorszag.info, 10 év után kirúgták a Csepeli Nyugdíjas Közösségi Ház vezetőjét.  

https://szigetorszag.info/h%C3%ADrek-1/f/t%C3%ADz-%C3%A9v-%C3%A1ldozatos-munk%C3%A1j%C3%A1t-d%C3%B6nt%C3%B6tte-romokba-t%C3%ADz-nap-alatt-borb%C3%A9ly 

    Kis hír a heti események sorában, de jól mutatja a felszín alatti valóságot, a polgármester módszereit a kampány mindenáron való kézbentartása, választási győzelme érdekében: aki nem áll be a polgármesteri kampányba, azt már a helyi vezetés eltávolítja.

    A cikk szerint Babics Sarolta a nyugdíjasok Királyerdei Művelődési Házban megrendezett senior táncverseny végén jelentette be, távozik a nyugdíjas klub élőről, s elköszönt a résztvevőktől, akik

megdöbbenéssel fogadták a bejelentést. Idézünk a cikkből:

„… A rendezvény ünnepi hangulatát beárnyékolta, hogy a közösségi ház előtt a Közösen Csepelért Polgári Egyesület Borbély Lénárd Csapata egy standot állított fel, ahol leszólították a résztvevőket és arra kérték őket, hogy egy aláíró ívet kitöltve támogassák Borbély Lénárdot a közelgő önkormányzati választásokon…

A kifejezetten jóhangulatú rendezvényt az eredményhirdetés előtt…A táncverseny műsorvezetője Babics Saroltát kérte a színpadra….a közösségi ház vezetője…megköszönte a táncverseny résztvevőinek a produkciókat… Majd borúsabban fogalmazott: „ez nem az utolsó tánc volt nektek…Nekem viszont ez a mai nap az utolsó táncom. (A közönség kétségbeesetten reagált Sacika bejelentésére: „Sacika, ne, ne, ne….” – hangzott a tömegből. szerk.) Sacika kicsit határozottabban folytatta: „Ennyi volt. Ennyi volt, ennyi volt, és ennek is hálás vagyok, hogy kaptam 10 évet, és a 10 évet a 10 munkanap alatt nekem megsemmisítették. És azért akarom, hogy tőlem halljátok, mert nem szeretem a hazugságokat, és nem szeretem, ha valakik félreértik az én szavaimat. Március 19.-én kirúgtak engem. (Pfuj, hangzott a nézőtérről. - szerk.) 19-én azt mondták, hogy másnap nem léphetek be a munkahelyemre.”

Babics Sarolta, a cikk szerint, a következővel indokolta a kirúgás okait: 

„…márciusban elvállalta, hogy szabadidejében idősügyi tanácsokkal segíti a csepeli Fidesz és polgármester jelöltje, Dudás Zoltán munkáját, egy héten belül megtörtént az ő kirúgása is. Amit Molnár Krisztián, a Csepeli Városkép Kft. vezetője hajtott végre március 19-én. Az indok bizalomvesztés volt, szakmai kifogást a polgármesteri parancsot végrehajtó Molnár Krisztián sem emelt. 

    A témához tartozik, hogy a Csepeli Nyugdíjas Közösségi Ház új művészeti vezetője, Szentkirályi Aladár, az április 3-án megjelent Csepeli Hírmondóban már nyilatkozott is a ház várható programjairól. 

Megjegyzés: A polgármester saját fb oldalán 16-án, kedden közölt egy ~ 4 perces video összeállítást a táncversenyről, amiből kimaradt ugyan Babics Sarolta bejelentése, bekerült viszont, teljesen véletlenül, egy megszólaltatott nyugdíjassal készült, „a Lénárd”-ot dicsőítő felvétel. Borbély április 14-én közölt ugyan több képet is a rendezvényről, majd alatta megjelentette Babics Sarolta bejelentésére adott helyszíni válaszát, viszont Babics Sarolta bejelentése ebből is kimaradt. Miért?

E.-S.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr5818386635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása