CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Orbán Ráhel díja: Pilátus a credóban?

2013. május 02. 01:10 - csú

Orbán Ráhel.PNGKedden derült ki, hogy Orbán Ráhel (képünkön), Orbán Viktor miniszterelnök lánya nyerte meg a Magyar Turizmus Zrt. szakdolgozat-pályázatának innovatív kategóriáját fesztiválmarketing témájú munkájával. A média felhorkanása miatt Orbán Ráhel nyilvánosságra  hozta dolgozatát. Közben pedig az is kiderült, hogy Orbán Ráhelnek a díjat saját témavezetője, Nemes Andrea adta át. Az átlátszó megírta a cinkre, hogy Orbán Ráhel turisztikai innovációs díját a szakdolgozatáért az a Nemes Andrea adta át, aki Ráhel témavezetője volt a szakdolgozatánál. Meg egyébként a Nemzetgazdasági Minisztérium főosztályvezetője is.

Az Index azt is kiszúrta, hogy Ráhel saját magát is beleírta a szakdolgozatba. A soproni Voltról szóló részben ez olvasható: „A 2011-es év nagy áttörést hozott magával [...] A VOLT két, időszakos munkatársa … nevéhez fűződik az Európa Kemping projekt”. A nevét nem írja le, de a két munkatárs közül az egyik ő volt.

A miniszterelnök kitüntetett lánya közleményt adott ki. Mivel mindössze három mondat, szó szerint közöljük:

A szakdolgozatomat legjobb tudásom szerint megírtam és a feladatomat elvégeztem. A pályázatra az egyetem küldte be a dolgozatomat, ezért én ebbe a helyzetbe úgy kerültem, mint Pilátus a credóba. A szakdolgozatomat nyilvánossá tettem, az egyetem könyvtárának weboldaláról letölthető. (MTI)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr265260125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubuci 2013.05.02. 18:57:11

Teljesen mindegy, hogy a Szakdolgozat kiváló volt e vagy pocsék esetleg középszerű, ha egyszer benevezték a pályázatra, ki más nyerhetett volna?
Az lenne a helyes eljárás minden pályázatnál, ha a bíráló bizottság elé kerülő pályázatok nem lennének nevesítve, hanem csak megszámozva majd az értékelés után hoznák nyilvánosságra a számhoz tartozó nevet. Így nem lenne érdekes, hogy kinek a hozzátartozója nyerte meg a pályázatot.Természetesen ehhez független bíráló bizottság is kell.

magánzó és kamikáze 2013.05.06. 11:26:03

Szar dolog lehet "nagyember" gyerekének lenni, gyakorlatilag folyamatos árnyékképzettel várni a még gyerekfantáziával is lehetetlennek tűnő túlrepülés lehetőségére. Én gyerekpárti vagyok.
Ezért aztán nagyon szomorú is.
süti beállítások módosítása