CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

CSEPELI VARÁZSLAT

2013. szeptember 06. 12:33 - csú

varazslo.pngEz a címe a Csepeli Hírmondóban 2013. szeptember 05-én megjelent cikknek. A „varázslat" a 7. oldalon található.

Nagy érdeklődéssel olvastam, mert az elmúlt időszakban több mindennel találkoztam Csepelen, de varázslattal még nem. És lőn csoda, tényleg erről van szó!!!!!!!

Az írás a Csepeli Auth Henrik Fesztivál Fúvószenekar ossowói szereplését mutatja be, fényképekkel illusztrálva. Ez azonban nem csoda és nem is varázslat. Az együttes minden fellépése színvonalas és figyelemre méltó.

Akkor viszont hol van a varázslat? Hoppá, megvan!! Rájöttem és lelkemet elöntötte a csepeli büszkeség! Kerületünk kedves vezetői és jövő csinálói megoldották azt amit eddig a világon senki a TELEPORTÁCIÓT!!!!

A fényképen a képaláírást idézem „ A Csepeli Auth Henrik Fesztivál Fúvószenekar szeptember 15-ei ossowói fellépése". Értik! 2013.szeptember 5-én fényképpel dokumentálva!!

CSH-kép.PNGTisztelt Hölgyeim és Uraim, Kedves Csepeliek! Meg van oldva az életünk! Kerületünk vezetői és média gurui úgy közlekednek az időben mint az egyszerű csepeli állampolgár hétköznap a sétáló utcában.! Mondja nekem valaki ezután azt hogy nincs jövőnk Csepelen! Válaszom az, hogy hitetlen. Aki így képes utazgatni az időben előre és vissza az mindenre képes!!

Már látom lelki szemeimmel amikor fényképes dokumentációk bizonyítják 2014. június 15-én Németh Szilárd Polgármester átadta a csepelieknek a gyönyörűen elkészült több funkciós Csepeli uszodát. Borbély Lénárd alpolgármester felavatta a visszaszerzett, a XXI. századnak megfelelő technikával és orvosi műszerekkel felszerelt Csepeli Kórházat!! S ennek csak a képzelet szabhat határt.

Egyszer csak csöngetnek. Kinézek, kit látnak szemeim? A postást, csekket hozott. Rezsiről!
Püff neki, oda a varázslat! Visszazökkentem a csepeli valóságba.

De akkor mi is ez az egész? Teleportáció, vagy szimpla hülyeség? Szerintem a második. S mindez a Csepeli Önkormányzat hivatalos lapjában a Csepeli Hírmondóban.

Az együttestől ezúton kérek elnézést a magam és mindazok nevében ( mert ez tőlük nem várható ) akik ezt a hülyeséget elkövették.

T Ö V I S

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr635497909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor Vilmos Varga 2013.09.10. 17:31:57

Ez IS ,igen szellemes és BÁTOR írás. De könyörgöm, miért nem vállalja a nevét is, a kemény........LEGÉNY?
süti beállítások módosítása