CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kál Károly: A Csepeli Nagy Bérlet Hadművelet

2015. augusztus 23. 05:59 - csú

automata_nem_mukodik.PNGE héten szerdán, augusztus 19-én  este fél hétkor ( a pontos időpont megjelölése azért lényeges, hátha valakiknek fontos lehet mikor merre járok illetve jártam ) elindultam bérletet vásárolni,mert ekkor tudatosult bennem, hogy másnap, azaz 20án már nem érvényes. Jogkövető állampolgárként tehát megkezdtem a  Nagy Bérletbeszerző Hadműveletet. Röviden NBH. Először is célirányosan megközelítettem a Kossuth Lajos utcán a  Sétáló utcánál lévő buszmegállóban elhelyezett BKK-s jegykiadó automatát. Határozott mozdulatokkal bepötyögtem a szükséges információkat, majd megnyomtam a fizetés áfás számla igény nélkül gombot. A masina villogott majd megpróbáltam a papírpénzt a megfelelő nyílásába beszuszakolni. Nem engedte. 

Ezzel egy időben udvariasan odébb hessentettem egy illegális zokniárust. Azt gondoltam, hogy az illető tovább tessékelése zavarta meg az erőt a térben és ezért nem veszi be a gép az általam készségesen felkínált papírpénzt. Ezért még egyszer nekiveselkedtem. Nagyon figyelmesen újra megismételtem a szükséges műveletet, melynek a végén a nyavalyás gép megint nem nyelte be a pénzemet. Kártyával ezután már meg sem próbálkoztam. Néhány keresetlen szót elmorzsoltam az ajkaim között és tovább álltam.

Irány a Szent Imre tér HÉV felöli oldalán lévő automata. Odaérkezvén először is jól szemügyre vettem. Látok-é valamilyen külső jegyet arra vonatkozóan, hogy ismételten sikertelen akciót hajtok végre. Nem észleltem semmi ilyet. Nekiveselkedtem, nyomkodtam, papírpénz bekínál, a gép beintett. Na még egyszer menjünk neki a feladatnak, biztos én voltam béna. Ez jutott eszembe, mert, hogy normális emberként, ha a rendszerben hiba van mindig magamat vizsgálom át először. Néhány ismerősömmel ellentétben, akik azonnal másban keresik a hiba okát, és annak tettesét. Az újabb kísérletre a gép fityiszt mutatott. Ugyan úgy nem kellet neki a papírpénzem mint az előzőnek.  Kitartó ember lévén nem rettentem el a hadművelet végrehajtásától.

Harmadszorra azonban a könnyebbik megoldást választottam. A  HÉV csepeli végállomására mentem a bérletpénztárhoz. Mákom volt mert még nem zárt be. A kedves pénztáros hölgy elfogadta a papírpénzem , bérletet is kaptam, végül is eredményesen oldottam meg az eltervezett akciót.

Mivel csak egy vásárló volt a helyiségben és az is valamilyen adatlap kitöltésével bíbelődött , beszédbe elegyedtem a pénztáros hölggyel. Elmondta, hogy jelezni szeretném, két rossz jegykiadó automata van Csepelen, s megjelöltem a két helyszínt. Válasza őszintén meglepett. Azt mondta: fiatalember ( ettől hízott a májam) nem kettő rossz van Csepelen, hanem három. A harmadik a csepeli hév végállomáson van és az sem  fogadja el a papírpénzt.  Azt is elmondta, hogy ezzel kapcsolatban már a főnökeik fel tett már többször jelzést, de leintették, hogy ez nem az ő feladata. Neki az a dolga, hogy jegyeket és bérleteket értékesítsen.  Csak a pontosság kedvéért jegyzem meg, hogy összesen ez a három automata hivatott a csepeli utazó közönséget bérlettel és vonaljeggyel ellátni.

Ezek után még arról is tájékoztatott, hogy a HÉV Boráros téri végállomásán is rossz az automata. Az a huncut még arra is képes, hogy a bankkártyáról levonja a pénzt, viszont jegyet vagy bérletet azt nem ad! Aki véletlenül ott akar jegyet vagy bérletet vásárolni az jól pofára esik, mert a bérlet pénztárat, ki tudja miért, már bezárták.  Egyébként a pénztáros hölgy értesülése szerint hamarosan a csepeli bérletpénztár működtetését is megszüntetik.

Akkor pedig marad a három szar automatánk, ami csak arra jó, hogy a vásárló vérnyomását felkergesse. Rá kéne írni, hogy csak 110/50 alatt próbálkozzanak, és akkor egészségügyi célra talán még alkalmas lehet.

Ezek után azt javaslom minden kedves olvasónak, hogy a bérletét és a jegyét a jövőben csak a HÉV végállomáson lévő bérletpénztárban vásárolja meg! Mégpedig azért, hogy az ott dolgozó értékesítő hölgynek minél tovább maradjon meg a munkahelye, s a főnökeinek  eszébe se jusson az árusító helyet arra hivatkozva megszüntetni hogy nincs rá igény!

Ha  viszont ennek ellenére bezárják, legszívesebben azt tenném,  bérlet és vonaljegy híján, hogy ráírnám egy A4-es lapra, hogy szar, ezt jól látható módon felragasztanám a rossz automata felismerhető pofásabb felére, majd a mobilammal készítenék egy csinos szelfit. Ha jönne az ellenőr akkor ezt mutatnám fel neki menetjegy gyanánt. Mert, hogy Csepelen nekünk csak ez jut!

Kál Károly

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr487724756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása