CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kín és kínlódás a csepeli SZTK-ban! - Meghallja ezt a polgármester?

2017. szeptember 07. 05:59 - csú

sztk-ok_5.PNGFertőző betegség terjed Csepelen. Sokféle megnyilvánulása ismert. Mostanában igen gyakran üti fel a fejét a Görgey (volt Áruház) téren az eredetileg gyógyító célokat szolgáló épületben. Úgy látszik mintha ott volna a kór egyik gócpontja.  Minél előbb meg kellene találni az ellenszerét! A nyavalya egyik jellemző tünetét egy csepeli hölgy így írta le:

"Szeretnék felháborodásomnak hangot adni. Az éjjel begyulladt a fülem végigvergődtem az éjszakát majd nappalra kicsit jobb lett, végre el tudtam aludni révén már több mint 24 órája fenn voltam. Délután arra ébredtem hogy folyik a fülemből valami. Oda is értem az sztk-ba sorszámot is húztam ám mire a pulthoz kerültem már 4:01 perc volt(4:00 ig van betegfelvétel, rendelés 8-ig). Közölte a pultos hölgy, hogy mivel elmúlt 4 óra már nem tud felvenni. Mondom, akkor sürgősségi ellátást szeretnék kérni mivel folyik valami a fülemből.Hát olyan nincs, akkor menjek a

Madarász utcai kórházba vagy menjek fel és beszéljem meg a doktornővel. Felmentem 4-en(!) vártak a fül orr gégészetre. Kijött a doktornő elmondtam a szitut, ő is körbenézett látta hogy 3 ember mert egyet behívott és ő is közölte hogy sajnos már nem tud ellátni jöjjek vissza holnap reggel vagy menjek el a sürgősségi ügyeltre.. Ez milyen hozzáállás?! Ilyen orvosok esküsznek fel hogy segítik a betegeket?! Nagyon fel vagyok háborodva.."

A fenti sorokat a száznál is több reagálással a Csepel Hol-Mi című Facebook oldalon találta meg olvasónk, és küldte el szerkesztőségünkbe. A panaszos csepeli hölgy teljes nevével adta közre rémdrámáját. A többiek saját kínlódásaikkal egészítették ki az alaptörténetet. Eddig sem Borbély Lénárd polgármester, sem dr. Juhász György, az SZTK (Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat ) főigazgató főorvosa vagy valamelyik megbízottja sem méltatta válaszra a szenvedőt, de még elnézést sem kértek a történtekért. Erre a fertőző kórra, amit közérthetően lekezelésnek neveznek, mi a gyógyszer és az kinél van?

anzágo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr6212808646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása