CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kegyelemdöfés a csepeli közlekedésnek: poros utak, leporolt ígéretek

2019. március 12. 05:59 - csú

kezfogo_ket_osszeillo_ember_nemeth_szilard_es_borbely_lenard.PNGBorbély Lénárd jelenlegi, Németh Szilárd volt fideszes polgármester. Fogadjunk egy főtt birkafejben, hogy miként kilenc éven át, úgy az idén sem épül egyetlen centi a csepeli gerincút folytatásához!

Összezavartak. A Csepelt vezető fideszesek azzal dicsekedtek, hogy a korábbi szocialista vezetéssel szemben, ők megszüntették a poros utakat. Most meg köszöngetik, hogy Tarlóstól kapnak némi lóvét, arra, hogy a több mint 200 km fővárosi földút Kerületünkre eső részét leaszfaltozzák! 

Vagy ez nem igaz, vagy a korábbi! Attól tartok, hogy rosszabb a helyzet, mert sajnos egyik sem igaz! 

Csepelen nem szüntették meg a poros utakat. Hároson pedig, - ahol szabadjára hagyták az engedély nélküli építkezéseket - ellenőrizetlenül növekszik a szabványoknak nem megfelelő, közműveket nélkülöző földutak száma! /Ezt akarja aszfaltozni?/ A csepeli utak állapotában minőségi változást nem a Fidesz, hanem az őket megelőző szocialista vezetés tett! Csatornát, gázvezetéket, kábeleket, vízi közművet fektetett; és utána aszfaltozott! 

A Fidesz alatt is történt valami: leállították, a gerincút már megtervezett szakaszainak építését. Befejezték viszont a Szíjártó család anyagi stabilizálására is szolgáló METRANS konténerlerakót. Kihagyták viszont a Corvin úti csomópont kétszintűvé tételét, és a Gubacsi híd felújítását.

Nem a METRANS és a többi ide telepedett vállalkozással van baj. Csepel teljes lakosságának (vállalkozóknak, multiknak, és magán személyeknek egyaránt) kerületünk fejletlen úthálózatával van baja. Nem kicsi, hanem nagy baja! 

Bebizonyosodott a korábbi figyelmeztetés: az elavult 2X1 sávos II. Rákóczi Ferenc út nem bírja el a megnövekedett terhelést. A megnövekedett kamionforgalom csupán a kegyelemdöfést hozta, de  ezek után sem fordítottak elég pénzt arra, hogy megelőzzék a közlekedési káoszt. Pedig volt miből! A csepeli költségvetés főösszege soha ilyen magas nem volt, mint Borbély alatt. A nyáron módosított főösszeg több mint 30 milliárd Ft lett. (korábban az oktatás feladatait is finanszírozni köteles önkormányzaté nem haladta meg 18-20 milliárdot.)

A dilettáns fideszesek ezt az irdatlan összeget játszóterekre, üresen tátongó pavilonokra, sportcsarnokokra, határon túliakra, strand veszteséges üzemeltetésének átvételére, Dagi csárda áron felüli megvételére, lebontására, szobrokra, biztonsági őrökre, hajléktalan vegzálókra, személygépkocsikra, stb. költik! Nem törődtek a kerülettel! Olyanok, mint a biciklista: Felfelé hajlong, lefelé tapos! Borbély Tarlósnak, köszöngeti a semmit, a lakosságnak, meg hagyja a közlekedési káoszt! 

Csak azt nézik, mik lehetnek hangulatjavító intézkedések, amivel újraválaszthatják őket.Számukra érdektelen, hogy az itt lakók életlehetőségét elviselhetővé tegyék! A legkisebb javítást sem teszik meg például a Lámpás utcai kereszteződéseknél, hogy ott az egymással szembejövő kamionok be tudjanak fordulni. Viszont már készítik a meglepetést a csepeli (H7) HÉV megszüntetésével. Ideje lesz az ősszel méltó módon megköszönni a fideszeseknek a 9 éves csepeli ámokfutást. 

Horváth Gyula

Forrás: a szerző facebook oldala

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4314660689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása