CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Erdősi Éva: Sosem kell feladni!

2020. november 18. 00:02 - csú

erdosi_eva_2019_3.pngTöbb, mint két év és sok akadály után végre eljutottunk oda, hogy a bíróság részítéletében kimondta, hogy ügyfelem szerződése az árfolyamkockázati tájékoztatás elmaradása okán érvénytelen.

Ezt követően még „kardozni” fogunk az összegszerűségről, de ez már egy másik kérdés.

Hányszor feladhattam volna? …vagy akár bele sem kellett volna kezdenem?

Ügyfelem úgy keresett meg, hogy a férjét képviselte a bíróság előtt (FMH-ból indult peres eljárás), volt már három tárgyalás és most úgy érzi el fogják veszíteni a pert.

Átnéztem az iratokat, majd elvállaltam a felkérést.

Az első tárgyaláson, ahol már én képviseltem az ügyfelet a bírónő megvetően méregett (maga nem ügyvéd). Megvádolt, hogy az internetről ollóztam a beadványomat, aztán amikor kértem, hogy ezt rögzítsük a jegyzőkönyvben „felcsúszott” a szemöldöke, de

hagyta, hogy elmondjam a mondókámat.

Volt még másik három tárgyalás, a hozzáállás nem változott.

Aztán kihirdette az ítéletet, ami szerint mindenben megfelelő a szerződés. Ügyfeleim fizessenek és kész.

Fellebbeztünk.

A másodfok ítéletében elmarasztalta az elsőfokú bíróságot. Kihangsúlyozta, hogy bizonyítás nélkül hozott elmarasztaló ítéletet és nem vett figyelembe több általunk történt hivatkozást.

Újra elsőfok.

A bírónő a másodfokú ítélet szerint igazságügyi szakértőt rendelt ki.

A szakértő mindenben nekünk adott igazat.

Majd tárgyalás, ahol is kiderült új bírót kaptunk.

Az új bíró az első tárgyalás után közbenső ítéletében megállapította a szerződés érvénytelenségét.

Most itt tartunk.

Szóval nem kell feladni, mert nyerni csak úgy lehet, ha végig megyünk az úton.

ui.: Ábel Attilának üzenem, ügyfeleim köszönik jól vannak!

Forrás: Csepeli vagyok FB-közösség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4616284494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása