CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

"Én már elviselem. De mi lesz magukkal?” - kérdezi Horváth Gyula

2021. január 14. 00:02 - csú

horvath_gyuszi_egyenes_beszed-777_16.png"Erre az új, illiberális (nacionalista, idegengyűlölő, nőellenes, hazug) rendszerre tényleg nincs képzettségem. Nem csodálkoznék, ha újra megbüntetnének! Én már elviselem. De mi lesz magukkal?”

Helyi viszonyok címmel  a Fidesz-hatalom packázásáról beszél saját közösségi oldalán Horváth Gyula, a csepeli önkormányzat ellenzéki (DK-s) képviselője. Ezt írja:

„Telefonhívás jött az önkormányzat egyik irodavezetőjétől. Tájékoztatott, hogy levélben értesítést kapott a Kormányhivataltól: „adataik szerint Horváth Gyula nem vett részt az önkormányzati képviselők számára létrehozott képzésen”. Az irodavezető elmondása szerint, megfelelő információk nélkül nem tud a levélre válaszolni. Azt kérte megtenném-e, - hogyha elküldi nekem a hivatal levelét - válaszolnék rá? Kissé értetlenkedtem a kérésen, de aki ismer, az tudja, hogy nem tudok udvarias kérésre nemet mondani. (Hát még egy hölgynek!) Elvállaltam hát, a válaszlevél megírását.

Aztán, - mint ahogy gondolom másokkal is lenni szokott – elgondolkodtam a feladat elvégzésének lehetőségein, és egyre inkább éreztem úgy, hogy egy rettenetes

nagy balek vagyok!

A levél megírása ugyan nem okozott nehézséget, de erre a (hülye) kérdésre, hogy a fenében fogok értelmes választ adni? Mert a méltóságos, és nagyságos Kormányhivatalnak mégsem írhatok ironikus hangnemű választ. Pedig rászolgáltak! Amikor ugyanis a csepeli önkormányzat - azért, mert tiltakozásom jeléül nem vettem részt a már számát se tudható, (ezért is szabálytalan) rendkívüli kt. ülésen - engem teljes körű (100%) tiszteletdíj elvonással örvendeztetett meg. Régi jó, közvetlen munkatársamnak (a jegyzőnek) őszinte barátságát érző, és hathatós jogértelmező „támogatása” úgy hiányzott akkor nekem, mint nem rég, a pucérseggű csatornazsonglőrnek a brüsszeli rendőr mosolya! Ráadásul, az ezzel kapcsolatos panaszomat sem a Kormányhivatal (régi fővárosi képviselőtársam, György Pista főnöksége) sem az illetékes bíróság jogelemzésével nem tudta, hogy kezelje. Egymásnak dobálták az ügyet, mint gyerekek a forr krumplit!

 Aztán kitalálták, hogy forduljak föl; egészen a még nagyságosabb Alkotmány Bíróságig. Megkegyelmeztem nekik: nem fordultam föl! Hogy nézett volna ki, ha földhözragadt csepeli bunkóságokkal verem be a nagyméltóságúak orrát! Tény, hogy a parlamentben a fideszes többség a legritkább esetben vesz részt az ellenzék által kezdeményezett bizottsági, vagy plenáris üléseken, (oszt annyi) mert ők büntit sose kapnak! Tudomásul kellett vennem, ez az illiberális demokrácia-felfogás alapja!

De visszatérve az új foxi-maxi tanfolyamra: a hatalom, - egy túlbuzgó, hasznos idióta által 2019-ben kezdeményezett felvetésére - úgy rácuppant, mint tyúk a takonyra! Azt gondolták, hogy hatalom szavával, majd felülírják a választópolgárok döntését. Bebizonyítják, hogy a megválasztott egy címeres naiv, akinek fogalma sincs az erkölcsiség keresztény, nép-nemzeti vonaláról! Gondolták, hogy oktatással, tanfolyammal, /Szabadnép-félórák által tapasztalt rendezvényekkel/ majd a hatalmi elit megmutatja, hogy miről, és hogyan lehet gondolkodni! Ennek a helyi képviselők által történő elsajátítása, annyira fontos az illiberális, keresztény népnemzeti rendszernek, hogy Bajnai kettősként nemzetközi karrierbe kezdett a világhálón. Az ugyanis, hogy a választópolgárok többsége valakit megválasztott, az a hatalomnak kevés! Majd, ha mutatja, hogy mekkora macsó, akkor lesz lóvé. Különben bünti! Az a fontos, ha tudja, hogy milyen kérdést, mikor, kinek, hol, és legfőképp hogyan lehet feltenni. Itt bizonyára bajusz házmesternél lehet kollokválni.

Földrajzból meg a győri káder ütemes mozgása mutathatja, merre vannak az adriai kikötők. Tornaórán pedig a „Polgármester Úr” tiszteletteljes megszólítása mellett az ülve meghajlást, kézre hajlást, hölgyeknek a pukedlizést, és egyéb női kötelességeket lehet gyakorolni!

Summa, summarum! Álnok módon nem vettem részt a képviselők képzésén! Úgy gondolom, ha nekem 67 évesen, harminc éves vezetői tapasztalattal a hátam mögött a helyi önkormányzatiságban megszerzett ismereteim mellett képzésre lenne szükségem, az szegénységi bizonyítvány!

„DE TALÁN MÉGSE!”

 Tudvalevő, hogy az én ismeretem a demokratikusan működő képviselői tevékenységből van! (Részt vettem az 1989-90-es átalakulás helyi rendszerében. 1994-től Csepelen önkormányzati képviselő vagyok. 2002- és 2010 között alpolgármester. 1998- és 2010 között fővárosi képviselő, bizottsági alelnök, és más tisztségek ellátója voltam.)

Most más világ van! És nincs demokrácia!

Ezek szerint mégis vétettem! Erre az új, illiberális (nacionalista, idegengyűlölő, nőellenes, hazug) rendszerre tényleg nincs képzettségem. Nem csodálkoznék, ha újra megbüntetnének!

Én már elviselem. De mi lesz magukkal?”

HORVÁTH GYULA

Forrás: Facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr2516371416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása