Csak a vak nem látja, hogy a Galvani híd (kékkel jelölve a nyomvonala) Csepel lakatlan területét érinti, ellentétben a sárgával jelzett Albertfalvai híddal és annak Ady Endre úti folytatásával. De még arról sincs szó, hogy legalább valamilyen lejárat-feljárat lenne a kerületiek és a szigetlakók számára a Galvani hídnál. Csepel polgármesterét ez nem zavarja? Tényleg az áldását adja rá?
A Borbély Lénárd generálta hatalmas Galvani hidas médiacirkusz közben szépen csendesen, de annál nagyobb drámai erővel lezárult az a társadalmi egyeztetés és hatásvizsgálat, amelyet a Galvani út vonalában megépülő új Duna-híd úthálózatának tervezett pesti nyomvonalával kapcsolatban írtak ki.
A Csepelt is érintő kérdéssel a kerületi önkormányzati média nem foglalkozott/foglakozik, pedig a csepeliek számára sem mindegy hogyan változik a Galvani híd majdani megépítésével a közlekedés Csepel és Budapest belső városrészei között, mely útvonalakon tudunk majd
leggyorsabban eljutni a Belvárosba, illetve a főváros más kerületeibe.
A lakossági igényfelmérések eredménye: az a változat kapott nagyobb támogatást amely a Határ út alatt épülő, a Kiserdőt érdemben nem érintő alagút a leginkább preferált műszaki megoldás.
A Budapesti Fejlesztési Központ a társadalmi egyeztetés eredményeit az érintett kerületeknek bemutatta. Arról nincs hír, hogy a kerület vezetése részt vett-e az egyeztetésen és milyen álláspontot képviselt.
Amit Borbély Lénárd polgármester jóvoltából megismerhettek a csepeliek, az röviden jellemezve: kétségbeejtő
V.-a.