CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Nem írt Orbánnak, de mégis levelet kapott tőle? Készüljön a mellékhatásokra!

2022. április 15. 00:01 - csú

orban_viktor_a_kossuth_radioban_penteken_1.png"...én is csókoltatom őt, boldog húsvétot, meg ilyesmi. De postafordultával azt is tessék megírni, mi jön most. És mik lesznek a mellékhatások...?"

Amikor a Covid elleni oltásra jelentkeztem, a Kormányinfó tudtára adtam a mailcímem. Azóta nagy levelezésben vagyunk. Hol (ritkábban, régebben) a vakcinával kapcsolatos információkról értesítenek, hol (sűrűbben, újabban) a kampányüzeneteikről. Néha kicsit össze is keverem.

Ma Orbán Viktor írt nekem. Azt mondja, "a magyar emberek békét és biztonságot akarnak", ő és új kormánya pedig "érvényt szerez akaratuknak".

Hát, kötve hiszem, hogy az én akaratomnak érvényt fog szerezni, nem is illene részleteznem idevonatkozó kívánságaimat, mert

nem vagyok én bunkó. Csak néha. Azt is írja, hogy számíthatok rá, "függetlenül attól, hogy mely pártot támogattam", és "mely pontján élek az országnak".

Szerintem sejthet valamit arról, hogy az ellenzékre szavaztam és budapesti vagyok, ezért nyugtatgat külön. Pedig nem is kérdeztem, hogy "miért van olyan nagy szád, nagymama".

Eddig jó, én is csókoltatom őt, boldog húsvétot, meg ilyesmi. De postafordultával azt is tessék megírni, -ha már az oltások kapcsán levelezünk- , mikor jön a szuri. És mik a mellékhatások. Szurira ugyanis tényleg számítok. Kétharmaddal elég vastag tű lehet hozzá.

Forrás: LENDVAI ILDIKÓ (FB) oldala

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr3217808097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása