CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Társadalmi Terhes Torna címmel indul Csepelről egy kezdeményezés

2017. január 07. 03:24 - csú

A Szilveszter Natural névvel  megjelent írást változtatás nélkül közöljük a Facebookról azért, hogy aki kedvet érez, csatlakozzon Szilveszterhez, és segítse egyik érdekes kezdeményezésének megvalósítását. A videós blogot (vlogot) készítő kezdeményező ezt írja:szilveszter_natural_vezet_vlog.PNG

Kedves Olvasóm! A 2017-es projektemre készülök, néhány szakember bevonásával, amelynek célja a megértés, és a megbeszélés. A projekt címe a "Társadalmi Terhes Torna" címet viseli, ezt majd később elmondom, hogy miért.

Most viszont a segítségedre van szükségem, a véleményed kérem!

Autós vlogger vagyok, amit az életvitelem alakított ki. Arról van szó, hogy

akkor van időm, és módom a gondolataim megosztására, amikor úton vagyok, ilyenkor videó felvételen rögzítem az üzenetem. Biztonságszervező vagyok, így a kötelező biztonsági előírásokat betartom, a biztonsági övet használom, fogom a kormányt, a közlekedési szabályokat betartom, a mobilom - amivel a vlogot felveszem - a tartóban rögzítem. Ez így megy két éve, több, mint 200 videót rögzítettem már így, aminek a nézettsége 30 ezer fölött jár.

Noha részemről az autós vlog a haladást szimbolizálja, hiszen az üzenetem elmondása közben eljutok "A" pontból "B" pontba, ez néhányaknak nem így jön le. Néhányan azt kritizálják, hogy vezetek a vlogban, és nem a nézőre figyelek, volt, aki megjegyezte, hogy ez veszélyes, más egyenesen bunkóságnak titulálta. A legaranyosabb visszajelzést a szívembe zártam: "A milliós autódból könnyű pofázni!" (Hát nem aranyos? :-D )

Nos, Kedves Olvasóm, ha eddig eljutottál az olvasásban, akkor a követbezőre kérlek:

Nézd meg ezt a vlogot, és döntsd el, hogy jobban érthető lennék, jobban átmenne az üzenet, és több hatása lenne, ha asztalnál ülve mondanám el? Arra kérlek, hogy oszd meg ismerőseiddel is ezt a posztot, hogy minél több visszajelzés elérjen hozzám!

Segítséged hálásan megköszönöm!

https://youtu.be/gFiY_pVkPWk

Forrás: Szilveszter Natural Facebook oldala

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr7612099079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása