CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Dr. Szabó Szabolcs, ha kell, akkor keményen bírálja a kormányt, de megoldást is javasol a gondokra

2014. december 30. 05:57 - csú

(Csepel és Soroksár országgyűlési képviselőjének az idei munkájáról  szóló összefoglalóját részletekben adjuk közre. Az első részt vasárnap, a másodikat hétfőn közöltük)

szabo_szabolcs_riporterekkel-eredeti.PNGA beszámolóm folytatásaként az országos politikai ügyeket érintem.

Ezt túl részletesen nem taglalnám, aki szokta követni a facebook oldalamon a beszámolókat, az pontosan tudja: kíméletlenül beleálltam azokba az ügyekbe, melyek fontosak az ország számára. Sajtónyilvános bejárást szerveztünk pl. a hármas metróban üzemzárás után (és ezzel sikerült rendesen sarokba is szorítani a kormányt), kíméletlen keménységgel ütöttük a kormány pazarló és felesleges kiadásait (lásd pl. az Orbán várba költözése miatt kipaterolt Nemzeti Táncszínház ügyét), keményen kritizáltuk az oktatási és kulturális élet terén tapasztalt visszásságokat (lásd pl. a KLIK, az MMA, a Médiatanács, a pazarló labdarúgó utánpótlás ügyét).

szabo_szabolcs_a_kvassay-zsilipnel.PNGPersze nem csak kritizáltam. Számtalan módosító javaslatot nyújtottunk be az egyes törvényjavaslatokhoz, a költségvetéshez, de adtunk be saját törvényjavaslatokat is. Igyekeztem olyan módon kommunikálni, hogy mindenki számára egyértelmű legyen: nem csak kritizálunk, vannak megoldási javaslataink is. Ezt persze a jövőben még hangsúlyosabbá kell tennünk. Saját szakterületemen (oktatás) igyekeztem jó kapcsolatot kialakítani az érdekvédelmi szervezetekkel, szakemberekkel. Részben ennek a következménye, hogy többek között a PDSZ által nemrég szervezett kerekasztal beszélgetésen is részt tudtam venni meghívott előadóként. 

Ezen kívül fontosnak tartottam, hogy a rendelkezésre álló szabadidőmben vidéki településeket is meglátogassak. Csak akkor legyet ugyanis felelős döntés hozni, ha az ember a saját szemével győződik meg az ország állapotáról. Ráadásul nekem kutatóként is fontos, hogy időnkét visszatérjek olyan helyekre, ahol az elmúlt években volt alkalmam a közmunka, a helyi gazdaságfejlesztés működési mechanizmusát tanulmányoznom.

szabo_szabolcs_uton.PNG Így többek között voltam Cserdiben, Besencén, Kishantoson, Sajókazán, Tatabányán, Kecskeméten, Szolnokon. Az Együtt és a Szolidaritás helyi csoportjai mindenhol hatékonyan tudták segíteni az információszerzést.

Forás: Szabó Szabolcs facebook oldala

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr317015699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása