CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Ábel Attila: A Csepeli Városgazda Zrt vezetői négy év alatt 52 millió 594 ezer 274 forint prémiumot vettek fel

2014. július 29. 05:34 - csú

Ábel sapkában-333_1.pngSZABÓ SZABOLCS, CSEPEL BALOLDALI ELLENZÉKI KÉPVISELŐJE ÍGY SZÁMOL BE AZOKRÓL A TAPASZTALATAIRÓL, AMELYEKET ÁBEL ATTILÁTÓL (képünkön), CSEPEL FIDESZES ALPOLGÁRMESTERÉTŐL SZERZETT:

Az elmúlt három hónapban sok helyre küldtem közérdekű adatigénylést. Többek között a csepeli önkormányzattól is kértem mindenféle adatokat (például a polgármesteri kabinet létszámának változásáról, az önkormányzati cégeknél kifizetett jutalmakról és prémiumokról, a közfoglalkoztatottak számának változásáról stb.). Az egyik adatigénylésemre nemrég kaptam meg a választ, melyet személyesen Ábel Attila írt. Nagy öröm volt elolvasni, hogy mit gondol az alpolgármester úr a Csepeli Városgazdánál kifizetett jutalmakról, prémiumokról.

Ugyebár egy ilyen válasznak szigorúan a kért adatok közlésére kellene, hogy szorítkozzon, de sajnos ez nem megy az alpolgármester úrnak. A kért adatokat közlése mellett kb. három oldal terjedelemben fejti ki magánvéleményét az ügyben, amire senki sem kérte. Egyrészt folyamatosan arra utal, hogy biztos én is kaptam az egyetemen jutalmat és prémiumot. Rossz hírem van: nem kaptam, mert a felsőoktatásban nem szokás jutalmat és prémiumot adni.

Bár ezt alpolgármesterként maga Ábel Attila is biztosan tudja. A felsőoktatásban speciel annyira rossz a helyzet, hogy például az ELTE-én még a cafeteria kifizetés is szünetel, hiszen Orbánék kivontak 60 milliárdot a felsőoktatásból. 

Másrészt azon rugózik az alpolgármester úr, hogy biztosan demagóg politikai szándékkal kérem az adatokat. Ugyebár mindenki magából indul ki. Másrészt pedig Ábel úrnak semmi köze ahhoz, hogy én miért kérek adatot. Neki egy dolga van: kiadni amit kértek. Oszt jónapot! 

Végül pedig azt hánytorgatja fel, hogy nincs csepeli lakásom, ahova állandó lakosként bejelentkeztem volna. Persze ha Ábel úr is annyit keresett volna az utóbbi 10 évben, mint én egyetemi adjunktusként, akkor nyilván neki sem lenne lakása Csepelen (hacsak nem örököl valahonnan az ember, de szerencsére az én szüleim még nagyon fiatalok). Így tényleg „kénytelen vagyok” bérelt lakásban élni. Amit én persze nem bánok, mert a világ boldogabbik felén teljesen normális dolognak számít, ha valaki bérelt lakásban él.

És végül a lényeg is kiderül a levélből: 2010-14 között a CSEVAK, (mai nevén a Csepeli Városgazda Zrt - a szerkesztő megjegyzése) vezetői összesen 52.594.274 forint prémiumot vettek fel. Ezt mindenki értékelje úgy, ahogy akarja.

Forrás: Szabó Szabolcs baloldali ellenzéki csepeli országgyűlési képviselő bejegyzése a Facebookon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr466555167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása