CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Mi kellene ahhoz, hogy Csepelen mindenki gyorsan és kényelmesen tudjon időpontot foglalni az SZTK-ban?

2020. szeptember 04. 05:59 - csú

sztk-ok-777_7.PNG"...meggyőződésem:  a meglehetősen magas adónkért cserébe a 21. században elvárható, hogy tisztességes színvonalú állami és önkormányzati szolgáltatásokat kapjunk. Elfogadhatatlan, hogy valaki órákon keresztül telefonáljon egy időpontkérésért."

A címben szereplő, sok ezer kerületi lakost foglalkoztató kérdést Kovács Dávid Attila független csepeli önkormányzati képviselő szegezte neki a helyi illetékeseknek a saját közösségi oldalán. Ezt írja:

A kilométeres várólisták mellett állandó probléma, hogy szinte képtelenség elérni Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálatot (TIESZ) és annak szakrendeléseit, mert vagy fel sem veszik, vagy foglaltat jelez a telefon, esetleg felveszik, de rosszul könyvelik a foglalt időpontot. Ezért is örömteli,hogy már online is lehet időpontot foglalni azokra a szakrendelésekre, ahol nem szükséges beutaló.

Ezt jómagam nagy előrelépésnek tartom, hisz meggyőződésem, hogy az (egyébként meglehetősen magas) adónkért cserébe a 21. században elvárható, hogy tisztességes színvonalú állami és önkormányzati szolgáltatásokat kapjunk, az pedig elfogadhatatlan, hogy valaki órákon keresztül telefonáljon egy időpontkérésért.

Ugyanakkor a most "csatarendbe" állt rendszeren szerintem számos további fejlesztenivaló akad, különösen annak fényében, hogy mai tájékoztatás szerint átmenetileg nem is működik. Remélem, a

probléma megoldódott azóta, én mindenesetre az alábbi kérdéseket tettem fel az illetékeseknek Jegyző úron keresztül:

Tervezik-e a rendszert mobiltelefonra, táblagépre is optimalizálni a jövőben?

Tervezik-e bővíteni az időpontfoglalási lehetőséget további szakrendelésekkel, vagy például a fogászattal?

Tervezik-e valamilyen módon (akár plakátokon, akár a közösségi médiában) tájékoztatni a lakosságot a Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat az internetes időpontfoglalás lehetőségéről?

Van-e valamilyen lehetőség megtanulni, kitapasztalni az online rendszer működését, kapnak-e ez ügyben segítséget akár az Egészségügyi Szolgálat munkatársai részéről azok, akik ezt igénylik?

Mik a tapasztalatok az online időpontfoglalási rendszer működésével kapcsolatban, mennyire csökkent a telefonos megkeresések száma az üzembe állítás óta?

A rendszer elindulása óta hány, milyen típusú és mennyi ideig tartó üzemhiba volt, ami alatt a lakosok nem tudtak online formában időpontot foglalni?

Tervezik-e lehetővé tenni a rendszer használatát azoknak is, akik még nem voltak egyszer sem a szakrendelőben, így TAJ-számuk jelenleg nem szerepel a rendszerben, tehát az nem ismeri fel őket?

Ön szerint hogyan működhetne hatékonyabban az időpontfoglalás az sztk-ban?

Forrás: Kovács Dávid Attila Facebook oldala

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr3616188074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása