CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kál Károly: „Lehetne-e ezt másképp csinálni, az utasok lelkivilágát is figyelembe véve…”

2020. november 07. 00:02 - csú

hev_ideiglenes_vegallomas_a_kvassay_hidnal_1.PNGKimentem a terepre. A reggeli forgalomban személyesen tanulmányoztam a Kvassay hídhoz beérkező HÉV szerelvényekről lezúduló utasok áttranszportálását az ott várakozó és érkező pótló buszokra. A korábbi és jelenlegi személyes tapasztalatom teljes mértékben megegyezett a hozzászólásokban felvetett anomáliákkal.

Hogy ne unjam magam halálra és meg tudjam azt amit szerettem volna, barátságosan beszélgettem az ott szolgálatot teljesítő beosztottakkal, majd a helyi vezetővel. Meg is lepődtek azon, hogy nem hepciáskodtam, hanem messzemenő empátiát tanúsítva a munkájuk iránt, az iránt érdeklődtem, lehetne-e ezt másképp csinálni, az utasok lelkivilágát is figyelembe véve. Mondták, hogy lehetne.

És azt is, hogy biztos lenne akkor is olyan, aki méltatlankodna. Végül is megegyeztünk abban, hogy

ez egy elenyésző kisebbség, azzal a többséggel szemben, akik ezt messzemenően díjaznák.

A kimenet végül pozitív lett. Elégedetten távoztam, az intézkedésre és utasításra jogosult felső vezető, nevével és email címével. A telefonszám beszerzése már csak egy röpke ujjgyakorlat volt.

Éltem is a lehetőséggel, felhívtam, de házon kívül volt, viszont hamarosan nagy valószínűséggel megoldható lesz a kapcsolat felvétel.

A nap hátra lévő részében szintén telefonálgattam. Mégpedig az ügyben, hogy a korábban beharangozott ötletemet megvalósítsam. Azt bírtam megálmodni, hogy az illetékes vezetőnek írandó, a helyzet megváltoztatását tartalmazó javaslataimat a Csepeli Képviselő Testület frakció vezetői, a levélen szereplő aláírásukkal egységesen képviseljék és támogassák. Ennek megfelelően beszéltem Károly Bercsik Fidesz-KDNP, Dukán András Ferenc Momentum, Krisztián Takács MSZP, Horváth Gyula DK, Tóth Sándor LMP, Pákozdi József Buckai Szövetség frakcióvezetőkkel és Kovács Dávid Attila független képviselővel. Eddig senki nem utasított vissza. Volt aki azonnal igent mondott, volt aki jelezte, hogy a szervezete helyi elnökségével ezt egyeztetnie kell. Szerintem ez így korrekt.

Én is mindenkinek korrektül, őszintén elmondtam, hogy kivel beszéltem már és még kivel fogok. Azt sem rejtettem véka alá, hogy meg fogom írni azt is, hogy végül ki támogatta és ki nem. Minősítés nélkül.

Fontosnak tartottam azt is elmondani, hogy ezzel kendőzetlenül azt szeretném deklarálni Csepel lakossága felé, hogy van olyan ügy, mely megoldása szempontjából sokkal fontosabb az együttműködés, mint az, hogy a tanácsteremben ki, melyik oldalon ül a tárgyaló asztalnál.

Most már csak a levelet kell megírnom, amit rövidesen meg is teszek. Az ügy további részleteiről szintén be fogok számolni.

KÁL KÁROLY

Forrás: Csepeli Vagyok FB-közösség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr3016269822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása