A HÉV-pótló busz szippantós autóval ütközött a soroksári úton a Közvágóhíd előtt, miközben a kábítás a Kálvin téri bevezetésről, az ötös metróról meg az új kocsikról szól. A HÉV-pótló buszt pótló autóbuszt valamiért mindig kifelejtik a rózsás képből
A május 11-én megtartott lakossági HÉV-fórum után több mint négy héttel még mindig nem jelent meg az online rendezvényen elhangzott lakossági hozzászólásokat is tartalmazó videofelvétel. Miért? Talán valakik félnek a felvétel közreadásától? Ki ezért a felelős? A CSH-ban olvasható, LG által jegyzett írás Borbély Lénárd polgármester és Vitézy Dávid BFK vezérigazgató által közzétett feljegyzések majdnem teljes átvételével készült.
Blogunk a témával májusban két alkalommal is foglalkozott:
Ezért most csak a http://kiemeltkormanyzatiberuhazasokkozpontja.hu/kozlemeny linken olvasható, a csepeli HÉV fejlesztését is tartalmazó, a „H5–H6/H7 vonalak összekötése – az észak-déli városi-elővárosi gyorsvasút fejlesztésének előkészítése” c. projektre reagálunk.
A leírtak szerint a
csepeli HÉV Kálvin térig való bevezetését is tartalmazó fejlesztés előkészítésével foglalkozó anyag határideje 2024.03.30. Arról viszont egy sort sem írt még le senki, hogy ezt követően mikor kezdődik a beruházás és mikorra várható befejezése.
Mivel a polgármester szerint „hihetetlen fontos kérdésről van szó”, javasoljuk, hogy a jelenlegi csepeli HÉV-vonal felújításának határideje, augusztus 31. után a csepeli önkormányzat vezetése tartson közmeghallgatást a HÉV Kálvin térig való bevezetésével foglalkozó tervek készítésének helyzetéről és a csepelieket érintő várható változásokról.
V.-a.