CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

748 millióért tervezik meg, hogy miként vihetnék be a városba a csepeli és ráckevei HÉV-et

2017. július 16. 05:07 - csú

lovasut_lakotelepi_hatterrel-retusalva_3.png"A megvalósíthatósági tanulmány többféle lehetséges üzemmódi és nyomvonal-változatot vizsgál, és arról szól majd, hogy miként lehet a budapesti hálózatba integrálni a csepeli és a ráckevei HÉV-et"

Indulhat a tervezés és az ötletelés: hogyan lehet megoldani, hogy a ráckevei és a csepeli hév összekapcsolódjon a metró- és a nagyvasúti hálózattal - írja az mfor.hu gazdaságpolitikai szakportál, a sorork közé bújtatva jogos kétségeit, amelyből nekünk csepelieknek szintén van bőséggel. Helyettük nézzük a legfrissebb ígérethalmazt:

Sikerült kiválasztani a nyertes ajánlattevőt a még idén márciusban elindított közbeszerzési eljáráson a" H6-os ráckevei és a H7-es csepeli HÉV fővárosi kötöttpályás hálózatba integrálásának előkészítése tárgyában" - derül ki a közbeszerzési hatóság oldalán  megjelent dokumentumban. A szerződést július 21-e után köthetik majd meg.

A nyertes ajánlattevőnek megvalósítási tanulmányt és költség-haszon elemzést kell készítenie a ráckevei és a csepeli HÉV metró- és nagyvasúti hálózattal történő összekapcsolódására. A munkára

két ajánlat érkezett be, melyek közül a Transinvest-Budapest Kft. ajánlatát érvénytelennek minősítették, mivel határidőig nem teljesítette a hiánypótlást.

Így a HÁHATHÁHÉT Konzorcium lett a befutó a nettó 748,27 millió forintos ajánlatával. A konzorcium tagjai:

a Trenecon Tanácsadó és Tervező Kft.,
az UTIBER Közúti Beruházó Kft.,
a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt.,
az Infraplan Vasút- és Úttervező Zrt.
A projekt az 5-ös metróval is kapcsolatba hozható, igaz, ez annyira drága beruházás, hogy egyelőre csak álmodhatunk róla. Viszont ha valami készül Dél-Pesten, Csepelen, akkor azt mindenképpen úgy érdemes csinálni, hogy ha lesz rá fedezet és szándék, része lehessen egy sokkal nagyobb közlekedési hálózatnak - ezt még Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke nyilatkozta a Blikknek a közbeszerzési eljárás kiírásával kapcsolatban.

Loppert Dániel, a NIF kommunikációs igazgatója a lapnak akkor azt mondta: a megvalósíthatósági tanulmány többféle lehetséges üzemmódi és nyomvonal-változatot vizsgál, és arról szól majd, hogy miként lehet a budapesti hálózatba integrálni a csepeli és a ráckevei HÉV-et. Az építkezés az engedélyek megszerzése után legkorábban 2019-ben kezdődhetne majd el.

Forrás: mfor.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr7912660161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása