A Csepeli HÉV megszüntetése után jönnek a hajóvontatók a Boráros tér és a Rózsa utca között?
Kevesen vannak, akik elhiszik, hogy Borbély úrnak, vagy a főpolgármester vezette Fővárosi Közgyűlésnek, a következő években lesz bármilyen valós befolyása a fővárosi fejlesztési tervek alakulására, megvalósítására. A sokat emlegetett Balázs Mór-tervben nincs szó észak-déli regionális gyorsvasútról vagy 5-ös metróról. Arról viszont van, hogy mindebből 2030-ig nem lesz semmi! Úgy vélem, hogy a csepeli HÉV megszüntetése után, a tervben szereplő, egyébként Csepel számára elfogadható változat is hamvába holt ötlet marad
A sóder jutott az eszembe, amikor elolvastam a csepeli képviselő-testület nyílt üléséről készült jegyzőkönyvet. (http://www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2016/20160331/Jegyzkonyv_egesz.pdf)
Főleg, amikor Borbély Lénárd mondataiból kellett valami értelmeset kihámoznom. Azon kívül, hogy nem ismeri a saját maga által előterjesztett és elfogadott